Fed fridag
Morgen Middag Aften Glad efter dejlig ridetur Og nu på vej i seng med denne igen
Morgen Middag Aften Glad efter dejlig ridetur Og nu på vej i seng med denne igen
Sidste år d. 6. maj postede jeg dette billede. Af min dengang nye ven Ösp. Og dette – og i spandevis af andre. I dag er der så helt nye billeder, kan du se forskel? Kig nu godt efter… Her er to nye: Det er billeder af MIN hest!!! MIN Jeg har ønsket mig en hest,Læs mere
Sne er smukt. Smukke dyr i sneen endnu smukkere Ösp ( Islænder 12 år) Ösp igen Nanna (Briard 5 år) Og Nanna igen Og så billede af én, som må ud i snestorm for at passe dem:-)
Altså ikke mode som i sådan noget med smart tøj osv., men som i tilstand. Kunne også sige stilstand? Jeg får ikke lige blogget så meget, og jeg har læst nogle vildt gode bøger, jeg ikke engang har anmeldt endnu. Det er for ringe. Men på den anden side, så NYDER jeg livet i allerhøjesteLæs mere
Sådan så der ud i min have i onsdags: Min lille “baghave” Taget ud ad køkenvinduet Roserne under køkkenvinduetbehøver ikke blive vandet forløbig Det var om formiddagen, at regnen pludselig væltede ned. Resten af dagen var vejret okay. I dag var jeg som sædvanlig ovre for at muge og ride lidt. Det er svært atLæs mere