Godmorgen 8. oktober 2013 - Frk. Bogorm Lige kommet hjem efter kort morgentur på hesten. Smukt vejr og nu kalder jobbet. God dag derude ! Share this: Share on X (Opens in new window) X Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest Print (Opens in new window) Print Email a link to a friend (Opens in new window) Email Like this:Like Loading… Noget, der ligner